Affordable december outfits

In deze dure decembermaanden krijg ik  ondanks de barre weersomstandigheden, heel veel zin om te shoppen. Voor elke kerstdag wil ik toch een aparte schitterende outfit en dat misstaat mij ook de rest van de maand niet. Tijd dus voor low-budget jurkjes en affordable outfits!

De truc voor mij is om met kerst iets te dragen wat al geweldig is, maar wat toch nog iets onderdoet in tegenstelling tot mijn New Years Eve- outfit. Dus nog net iets minder glitter en nog iets minder skin-showing, maar wel de BOM.
Dit vind ik een heel schattig jurkje, een simpel model maar wel met over de top glitters. Goed in balans dus. Ik zou onder dit jurkje een zwarte panty dragen en zwarte pumps. Een nadeel; vrij koud. Dit jurkje is te bestellen op ASOS.com en kost €49,99

Een heel simpel jurkje maar wel erg leuk. Het simpele zwarte en de strakke lijnen vind ik heel classy. Combineer het met een ketting en een paar leuke oorknoppen en je outfit is af. Om het nog iets feestelijker te maken zou ik bij deze outfit mijn haren in een staart of knot dragen. Met een paar killer heels eronder een perfecte kerstoutfit. Daarbij ook zeer draagbaar door de lange mouwen en dikke stof. Het jurkje is te bestellen op www.hm.com en kost 24,95.

 

Een jurkje met een leuk detail. Wel grappig, dat idee van een jurkje met een hemdje eronder. Het jurkje geeft het idee alsof er drie stukken van verschillende kledingstukken te zien zijn. Heel apart en one of a kind. Dit jurkje is overigens het goedkoopst, dus zeker de moeite waard. Hij is te bestellen op www.boohoo.com en kost 10 pond.

Een kanten bovenkantje, sexy maar niet over the top. Niet te kort met mijn 1.65 en niet te koud. Leuk! Dit jurkje kost 45 dollar en is te verkrijgen op www.ASOS.com

Om maar even van het zwarte af te wijken, want daar kies ik bij jurkjes nogal snel voor. Het is toch veilig en sneller te dragen op ook wat minder feestelijke gelegenheden. Maar goed! Dit gouden jurkje is helemaal feestelijk en helemaal trendy. Deze jurkjes zie ik de laatste tijd overal en stiekem ben ik er ook wel een beetje verliefd op. Kan zeker deze kerst! Het jurkje kost 55 dollar, net iets boven budget, maar dat is hij zeker waard. Wederom www.asos.com

Goed; van jurkjes toch nog even door naar schoenen. Want ja, die horen er nu eenmaal bij. Even een sneak preview van mijn favorieten!
Classy heels met een leuk detail wat de bandjes betreft. Leuk voor onder glitterjurkje. Deze zijn verkrijgbaar op www.newlook.com en kosten 25 dollar.

Ook deze zijn van New look en kosten 25 dollar. Ik vind deze heel stoer en heel gewaagd, maar wel super!

Last but not least, ASOS shoes van 60 dollar. Als je hier de show niet mee steelt dan weet ik het ook niet meer!
Goed, dit waren mijn favorieten. Misschien vind je ze heel erg leuk, misschien totaal niet. Ik ben benieuwd!

1 reactie
  1. Michelle zei:

    Die eerste pumps zijn liefde! (l) En die twee zwarte jurkjes ook. Michelle doet niet aan kleur bij jurkjes, you know.

    Maar hey meid, is journalistiek niet iets voor jou? Gewoon een suggestie.

Geef een reactie

