Walking in a winter wonderland

Ik voelde het vanochtend meteen toen ik mijn heerlijk warme, misschien zelfs  iets bezwete, bedje uitkwam. It’s freeezinn’!! Ijs, maar dan  ook ijskoud. Uit voorzorgsmaatregelen moest ik dus wel actie ondernemen. Ja mensen, haal je uggs maar uit de kast en begin vast wintervet te sparen want het zal echt nodig zijn. Allemachtig wat gaat het koud worden. Heel nadelig, al zeg ik het zelf.  Deze tijd is echter zo mooi te maken als je zelf wilt en dat is dan ook waar ik momenteel mee bezig ben. Ik ben op zoek naar voordelen! Ik wil positiviteit, ik wil zwemmen in mooie ideeën en wil drijven op geluk! Wintergeluk welteverstaan.  Hoe ga ik dat doen?

Eten en drinken.  Ik wil alleen maar lekker warm wintervoedsel,  het liefst zo ongezond mogelijk. Daarbij staat chocola bij mij met stip op nummer een. Chocola met nootjes, drankvulling, aardbeien, noem maar op.  
Nog zoiets, warme chocomelk. Echt waar ik heb al minstens 25 kopjes chocomelk versleten. Het is allemaal zo  verschrikkelijk lekkerrr.

Muziek. Heel belangrijk, wintermuziek. Lekker wegkruipen onder mijn dekentje met een heerlijk rustig muziekje op de achtergrond. Geen Bingoplayers meer voor mij, ik ga voor Birdy. Geen gewiggle meer maar de rust van modern.

Geitenwollen sokken. Maar natuurlijk! Dekentjes, sloffen, vier vesten in plaats van drie en ik zit er zelfs over de denken om ook wat wollen lingerie aan te schaffen. Kan nooit kwaad, right?

Al met al zal ik het op deze manier overleven. Het zal even lastig zijn, maar weeg ik de voordelen af tegen de nadelen zal dit goed moeten komen. Ik kijk er zelfs toch wel een beetje naar uit nu…

3 reacties
  1. Ellen zei:

    mmm zalig.
    Lekker een goede film kijken onder een fleecedekentje met chocolademelk.

  2. Myrthe zei:

    Leuk zeg! Het is nu inderdaad erg koud, best vervelend..

Geef een reactie

