You got some fucking attitude!

Dag onbeholpen kind. Kleine opdonder, centrumgangster, speenzuiger of zal ik zeggen aandachtzoekster. Kauwgomkauwende barbie, vol van de voor jezelf nog onbekende talenten.
Jij bent het helemaal. Echt waar meid, je bent het echt. Hoe je me aankijkt met je met bloed doordrenkte ogen, waarbij ik bijna nog je uitgelopen mascara vergeet te vermelden. Je bleke huid en scherpe blik zijn als de lelies zo fris. Je hebt me helemaal met je getekende wenkbrauwen en je tijgerprint ombre nails.

Zoals jij zullen er velen zijn, waarvan ik weet dat enkele jou bffb’s zullen zijn. Hoe je je kassa sluit als ik aankom lopen, hoe je je scooter plaatst in het vak waar ik mijn ferrari wilde parkeren. Ofja; mijn bakfiets…  Maar ondanks deze kleine aanpassing blijf jij je blonde haren met een flow van heb ik jou daar in de lucht gooien. En ja, op je haren ben ik jaloers. Of moet ik zeggen de haren van de ‘black hair-do’ shop, want ja, stiekem zijn jouw haren helemaal niet zo mooi en lang als jij blijft geloven.

Maar lieve, lieve meid. Jij komt niet zo gek ver. Hou het allemaal maar lekker rustig, doe vooral niet teveel moeite en sloof je niet uit. Dan ben jij namelijk veel leuker. Dan ben jij net als ik en de rest van het land, veel leuker. Laat het gaspedaal los en druk de rem in. Betaal eens contant in plaats van met de pin  en koop eens amaretto in plaats van breezer. Want lieve, lieve meid. Jij bent zoveel meer dan die opgeplakte oh oh cherso kop en die afgetrapte nike airmax.

1 reactie

Geef een reactie

