Welcome to my party

Wil jij een feestje vieren met mij? Want ja, ik ben wat ze noemen een party animal. Ik ben een feestbeest in hart en nieren. Neem mij mee naar een schuurfeest, festival of gewoon lekker de kroeg in en het wordt gegarandeerd een topavond. Of het in mijn genen zit weet ik niet. Ik denk dat ik deze obsessie zelf ontwikkeld heb. Ik denk dat ik geleerd heb om los te gaan, het is er langzaam ingeslopen. Overdag een van de zeven dwergen  maar s’avonds ben ik sneeuwwitje.  Gaan de lichten uit dan evolueer ik.

Het kan niet gek genoeg en ik weet dat jij er ook zo over denkt. Want jij, ja ook jij, bent een festijnganger. Ook in jou schuilt een partyhopper, we zijn het allemaal. Laat het langzaam bezinken maar neem mijn woorden niet in twijfel. Aan het borrelende gevoel in jouw  buik merk ook jij dat ik gelijk heb. Trek dus je mooiste, gekste, meest gevarieerde maar ook vooral aantrekkelijkste outfit uit de kast. Neem dat extra blikje euroshopper bier  nou wel eens een keer  aan en laat je niet tegenhouden door dat draaiierige gevoel in je hoofd en dat engeltje op je schouder. Laat je gaan. Gooi je haar los, doe wat je nooit eerder durfde te doen en doe dit zonder enkele gêne.  En mocht je je een keer springend op de bar, kotsend in de bosjes of skinny-dippend in het nabijgelegen slootje afvragen waar je nou eigenlijk mee bezig bent…  Denk dan aan mij en ga ervoor!

Geef een reactie

