Wilkomme, Bienvenue, Welkom

Daar is hij dan eindelijk; mijn liefde, mijn dushi, mijn eigen blog. Wat ik je momenteel wil zeggen is: Welkom. Welkom op mijn blog en welkom in mijn leven. Een leven waarin ik zelf de teugels in handen heb, een leven waarin ik de chauffeur ben. I drive my life! En jij mag meelezen, maar ook meekijken en zélfs meegenieten. Dat is natuurlijk geheel vrijblijvend, ik dwing je nergens toe. Op deze site zal je kennis maken met mijn interesses en met wat mij zoal bezighoudt. Lees, leer, reageer, ik kan het zo gek niet bedenken. Ik hoop dat jullie mijn blog met net zoveel plezier lezen als dat ik hem schrijf.

Liefs, Joëlle

Geef een reactie

